۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۱۵

طرح گازرسانی به 4 روستای شهرستان ازنا به بهره برداری رسید

طرح گازرسانی به 4 روستای شهرستان ازنا به بهره برداری رسید

ازنا - خبرگزاری مهر: با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان طرح گازرسانی به چهار روستای کلکله، میانرودان، پازردآلو و محمود آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان ازنا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان صبح جمعه در مراسم بهره برداری از گازرسانی به چهار روستای شهرستان ازنا که در مسجد امام حسین (ع) روستای کلکله برگزار شد اظهار داشت: 540 پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت سال جاری در استان به بهره برداری رسید.

وی افزایش آرامش عمومی، بستر سازی، شتاب بیش از پیش توسعه در کشور و کاهش نرخ تورم را از رویکرد های اصلی دولت برشمرد و بر خدمت رسانی به مردم به خصوص در مناطق محروم تاکید کرد.

عباس قائد رحمت نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم سرعت مطلوب گازرسانی به روستاها را از افتخارات دولت یازدهم عنوان کرد و بر گازرسانی به سایر روستاهای شهرستان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه گازرسانی به همه روستاها به استثنای روستاهای صعب العبور تا پایان سال 94 در دستور کار قرار دارد افزود: با پیگیری های انجام شده و قول مساعد مسئولین 25 روستای شهرستان های دورود و ازنا با اعتبار ویژه گازرسانی خواهند شد.

خدا کرم طونی رئیس اداره گاز شهرستان ازنا نیز در این مراسم اظهار داشت: برای گازرسانی به روستاهای کلکله، میانرودان، پازردآلو و محمود آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان ازنا 19 هزار و 850 متر شبکه گذاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ها 460 علمک گاز ایجاد شده است افزود: در مجموع 600 خانوار روستاهای یاده شده از نعمت گاز بهره مند شدند.

رئیس اداره گاز شهرستان ازنا با بیان اینکه 14 میلیارد ریال برای گازرسانی به این روستاها اعتبار صرف شده است بیان داشت: برای اجرای این طرح سه عبور عرضی از شبکه راه آهن، دو عبور عرضی از جاده چهار بانده ازنا - دورود و دو عبور عرضی از خط لوله نفت و فیبر نوری انجام شده است.

کد خبر 2359711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha